Hantera företag och användare i en tydlig hierarki. Se och administrera bokningar och säkerställ översikt över hela verksamheten.
Skapa och hantera konton och användare.
Administrera bokningar på flera nivåer.
Förenkla styrningen av komplexa organisationer.
Integrera smidigt med tredjepartslogistik (3PL) och få insyn i lager och leveranser i realtid.
Smidig integration med logistikpartners.
Full insyn i orderstatus och lagerflöden.
Flexibel kapacitet efter behov.
Följ transporter från bokning till leverans och hantera störningar innan de påverkar dina kundlöften.
Realtidsövervakning av leveranser.
Proaktiv avvikelsehantering.
Samlad data för bättre beslut.
Koppla Zhipsters TMS till ERP, WMS och andra system. Automatisera dataflöden och minska manuellt arbete.
Automatiserad dataöverföring.
Snabbare processer och färre fel.
Enhetlig information i hela flödet.
Vi upplever att samarbetet fungerar väldigt bra. Vi får bra support och Zhipster är mycket lyhörda för våra behov.
Cebon Group
Med Zhipster får du en helhetslösning som förenklar, automatiserar och förbättrar din logistikhantering. Oavsett om du vill växa, effektivisera eller stärka kundupplevelsen så ger plattformen dig verktygen för att lyckas.